jia*ustme-snowsweet

Thursday, August 10, 2006

Love Songs - Zhao Mi & Chu Dian ~

Today, I forget to bring my mp3 along to work. haiz... no music to listen now.... >.< Anyway, let me share 2 new songs here which I got this "love at first sight" feeling when i first hear them. oops... should be "love at first hear" ..oops... hahaha.. =p. The first song is "Zhao Mi" , sang by Pan Wei Bo from his new album call :" Fan Zhuan Di Qiu" I remembered the first time I got to hear this song is at Taiwan. hehe... That time, I was shopping at the Taipei Huo Che Zhan Di Xia Jie and this song was played at one of the stalls there.

着迷
反转地球 - 潘玮柏

我停下脚步看着你
可爱又美丽的背影
希望好运就此降临yeah
听着我最喜欢的cd
终于我鼓起了勇气
把我的爱意向你说明yeah
你那忧郁带点神秘的大眼睛
已经攻占我的心
就让我把每一个你
搂在怀里说爱你
baby baby就是你
藏在心中的秘密
要和你在一起
这是多么的甜蜜
oh you're the one for me
我早就深深着了迷
就快点给我你的心
我会永远在这里
不停不停等着你
baby快给我你的心

For the second song is "Chu Dian" which is sang by S.H.E. I heard this song from FM933 last month I think. hehe... The music & lyrics were very sweet & nice. Moreover, it is written by Jay Chou, who is one of my favourite singer! heee.... =D
Some of shops in Taiwan were playing this song as well. hehe... ^^

触电
S.H.E.

风走在我们前面
甩裙摆画着圆圈
花美得兴高采烈
那香味有点阴险

你在我旁边的旁边
但影子却肩碰肩
偷看一眼
你的唇边
是不是也有笑意明显

明明是昨天的事情
怎么今天我还在经历
一丁点回忆都能惊天又动地
想问个愚蠢问题
我们再这样下去
你猜会走到哪里

但请你不要太快揭开还沉默的情话
先让我多着急一下再终于等到解答
太容易的爱故事就不耐人回味啦
像这样触电
就够我快乐熔化

我们就耐心培养萌芽不要急着开花
反正有长长的日记等我们去填满它
在被全世界发现以前先愉快装傻
就这样触电
一直甜蜜触电
直到爆炸

像一年四个季节
都被你变成夏天
我才会在你面前
总是被晒红了脸

像一百万个秋千
在我心里面叛变
被你指尖
碰到指尖
我瞬间就被荡到天边

However, I still don't have this 2 songs yet.... >_< omg....... hahahhaha....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home