jia*ustme-snowsweet

Tuesday, August 29, 2006

Work

*O* working is so sianz...liew.... Coming up soon, I would have to facilitate a Creativity Course for some IRAS staffs for IRAS Innovation Festival. faint* This festival held it once in a year and I'm just "lucky" to get invole wor..oops.. =p hahaha....

Haiz... Haven complete my BCP assessment yet. Plus don't have the mood to do leh...oops.... hahaha......

Okay.. Let me share with you all a very very very nice song from my idol, Jolin Tsai !!! Yeah!!! Let's put our hands together for this song :" Ma De Li Bu Shi Yi" from her latest Ablum, "Wu Niang". ^v^

马德里不思议
舞娘 - 蔡依林

阳光优雅地
漫步旅店的草坪
人鱼在石刻墙壁
弹奏著竖琴
圆弧屋顶用
拉丁式的黎明
颜色暧昧的勾引
我已经开始微醺

*火红的舞衣旋转
在绿荫小径
连脚步都
佛朗明哥的声音
悬在窗棂小酒瓶
晃的轻轻
对著风温柔回应
原来爱可以寂静

#马德里不思议
突然的想念你
彩绘玻璃前的身影
只有孤单变浓郁
马德里不思议
突然那黱想念你
我带著爱
抒情的远行

repaet*#

所以用鹅毛笔
写了封信给你
浅灰的纸里
夹了朵三色堇
你知道它的花语
签上名
我继续一个人远行

repeat#

马德里
彩绘玻璃前的身影
只有孤单变浓郁
马德里
不可思议
我走在少了你的风景
我走在少了你的风景

0 Comments:

Post a Comment

<< Home